REGULAMIN SKLEPU
INTERNETOWEGO „Cars-Tools”
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.
Sklep
internetowy Cars-Tools, działający pod adresem www.cars-tools.pl, prowadzony jest przez Golden
Mayer II Sp. z o.o., z siedzibą przy: ul. Orłowicza
23 58-309
Wałbrzych, działający pod numerem NIP: 886 299 59 01, REGON: 366770734.
2.
Niniejszy
Regulamin Sklepu internetowego określa zasady dokonywania zakupów w sklepie
internetowym Cars Tools, a w szczególności zasady i
tryb zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu, jak
również tryb postępowania reklamacyjnego oraz tryb odstąpienia od umowy przez
Konsumenta.
3.
W zakresie
Usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o
którym mowa w art. 9 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18
lipca 2002 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz.
344, ze zm.).
4.
Regulamin
skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Wszyscy Klienci są obowiązani
zapoznać się z postanowieniami Regulaminu, przed dokonaniem zakupu.
5.
Każdy Klient
zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu. Sprzedaż odbywa się
na podstawie wersji Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.
6.
Każdy Klient
ma możliwość zapoznać się z Regulaminem w każdym czasie, klikając na stronie
internetowej Sklepu www.casrs-tools.pl w hiperlink „Regulamin Sklepu". Regulamin można w każdym
czasie pobrać i wydrukować.
7.
Wszystkie
informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu www.cars-tools.pl odnoszące się do produktów (łącznie z cenami),
nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia
1964 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740,
ze zm.), lecz zaproszenie do zawarcia umowy, w myśl art. 71 Kodeksu Cywilnego z
dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z
2020 r. poz. 1740, ze zm.). Klient wysyłając Formularz Zamówienia składa
ofertę kupna wskazanego Towaru lub wskazanej Usługi za cenę i na warunkach
określonych w opisie.
2. DEFINICJE
Regulamin - niniejszy zbiór regulacji organizujących zasady
korzystania z Usług Sklepu przez Klientów.
Konsument (umowy zawarte przed 1 stycznia 2021 r.) - osoba
fizyczna, dokonująca umowy cywilnoprawnej za pośrednictwem Sklepu, niezwiązanej
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Konsument (umowy zawarte od dnia 1 stycznia 2021 r.) -
przez Konsumenta uważa się następujące osoby:
Dla celów niniejszego Regulaminu przyjmuje się, że w razie braku
rozróżnienia wskazanych dwóch grup podmiotów, Regulamin odnosi się zarówno do
Konsumentów sensu stricto, jak też Przedsiębiorców na prawach Konsumenta.
Klient - osoba fizyczna (w tym Konsument), która
ukończyła co najmniej 13 lat (pod warunkiem, że uzyskała zgodę przedstawiciela
ustawowego), osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną,
której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która korzysta z Usług
świadczonych przez Sklep.
Formularz Zamówienia - Usługa dostępna na stronie internetowej Sklepu,
za pomocą której Klient może dokonać zakupu, w szczególności poprzez dodanie
Towarów lub Usług do Koszyka oraz określenie niektórych warunków Umowy
Sprzedaży m.in. sposobu dostawy i płatności.
Koszyk - element Sklepu, w którym widoczne są wybrane
przez Klienta Towary lub Usługi oraz w którym Klient ma możliwość ustalenia i
modyfikacji danych Zamówienia, w tym ilości nabywanych Produktów.
Sklep - serwis internetowy, należący do Sprzedawcy,
dostępny pod domeną: www.dlamalucha.com.pl, za pośrednictwem którego Klient
może zakupić od Sprzedawcy Towary lub Usługi.
Sprzedawca – Golden Mayer II Sp. z o.o. z siedzibą przy: ul. Orłowicza 23
58-309 Wałbrzych, który prowadząc działalność zarobkową lub zawodową proponuje
sprzedaż za pomocą swojej strony internetowej.
Towar - rzecz ruchoma, będąca przedmiotem obrotu
pomiędzy Sklepem i Klientem, którego warunki sprzedaży określa Formularz
Zamówienia.
Usługa - działalność gospodarcza o charakterze
nieprodukcyjnym, świadczona bez jednoczesnej obecności Sprzedawcy i Klienta (na
odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Klienta, przesyłanej
i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z
kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana,
odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 576, ze zm.).
Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży Towarów lub Usług na odległość zawarta przez Klienta za
pośrednictwem Sklepu, zwykle przez Formularz Zamówień.
3. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1.
Warunkiem
korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego
akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.
2.
Zamówienia od
Klientów są przyjmowane za pomocą wysłanego Formularza Zamówień, dokonanego za
pośrednictwem strony: www.cars-tools.pl lub
e-mailowo na adres sklep@mototir.pl, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
3.
Zamówienie
Towarów lub Usług realizuje się poprzez wybranie Towarów lub Usług, którymi
Klient jest zainteresowany, kliknięcie przycisku "DODAJ DO KOSZYKA",
znajdującego się przy opisie Towarów lub Usług, a następnie, z poziomu
"KOSZYK", znajdującego się w zakładce Sklepu, wypełnienie Formularza
Zamówienia, w tym wyboru formy dostawy i zapłaty bądź wyboru opcji zapłaty przy
odbiorze, jeśli takowa jest dostępna dla Towaru lub Usługi, a następnie
kliknięcie potwierdzenia zakupu.
4.
Przedsiębiorcy,
uznani za tzw. Przedsiębiorców na prawach konsumenta (patrz: definicja
„Konsumenta" w niniejszym Regulaminie), zawierający umowy po 1 stycznia
2021 r., będą musieli zaznaczyć, już w chwili składania zamówienia Towarów lub
Usług, że zakup nie ma dla nich charakteru zawodowego.
5.
Po złożeniu
zamówienia Klient dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia na swój adres
e-mailem, podany w Formularzu Zamówienia.
6.
Po otrzymaniu
przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się proces realizacji
zamówienia przez Sprzedawcę, przy czym:
a.
w przypadku
złożenia zamówienia płatnego przy odbiorze - rozpoczyna się maksymalnie
następnego dnia roboczego, po jego potwierdzeniu przez Sprzedawcę.
b.
w przypadku
złożenia zamówienia płatnego przelewem tradycyjnym -rozpoczyna się po
zaksięgowaniu wpłaty za złożone zamówienie, na koncie bankowym Sklepu.
7.
Zamówienia
złożone w Sklepie są realizowane 24 godziny na dobę, bez względu na dzień
tygodnia.
8.
Klient
otrzyma wiadomość o przyjęciu zamówienia do realizacji, co jest rozumiane jako
oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty. Z chwilą jego otrzymania, przez
Klienta, zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
9.
Do każdego
zamówienia wystawiany jest paragon VAT. Na życzenie Klienta zostanie również
wysłana faktura VAT.
10.
Dostępnymi
środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:
a. E-mail – sklep@mototir.pl
b.
Adres
korespondencyjny - ul. Orłowicza 23 58-309 Wałbrzych
11.
Podana w zamówieniu
cena stanowi całkowitą wartość, jaką Klient zobowiązany jest zapłacić (cena
brutto). Zawiera ona należny podatek Koszt dostawy nie jest wliczony w cenę,
gdyż zależy od wybranego przez Klienta sposobu dostawy zakupu.
12.
Sprzedawca
zastrzega sobie prawo zmiany cen znajdujących się w Sklepie, wprowadzania
nowych Towarów lub Usług do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji
promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian, zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
13.
Jeżeli
Konsument zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza uzgodnioną cenę,
opisaną w ustępie poprzednim, Sklep niezwłocznie poinformuje Konsumenta o tym
fakcie, wyjaśniając przyczynę różnicy ceny. Obciążenie Konsumenta dodatkowymi
kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody Konsumenta.
4. DOSTAWA I KOSZTY TRANSPORTU
1. Realizacja wysyłki zamówienia w Sklepie odbywa się
za pośrednictwem:
kuriera
2. Zamówienia składane w Sklepie są realizowane
wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta będą zrealizowane
najbliższego dnia roboczego.
3. Czas oczekiwania na przesyłkę wskazany jest w
Sklepie. Na czas oczekiwania składa się czas realizacji zamówienia, a więc
skompletowanie Towarów do zamówienia oraz przewidywany czas dostawy, który
wynosi od 24 godzin, w przypadku Polski.
4. Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia wynikające
z winy przewoźnika.
5. Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez
kuriera, Klient powinien w jego obecności dokładnie sprawdzić zawartość i
kompletność przesyłki, stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego
Towaru. W przypadku uszkodzenia przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z
kurierem protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych
przez Klienta i kuriera.
5. REALIZACJA PŁATNOŚCI
1. W ramach funkcjonowania Sklepu możliwe są
następujące sposoby płatności:
1. za pobraniem – przy odbiorze przesyłki;
2. przelewem, na rachunek bankowy – 18 2490 0005 0000 4520 1588 0535;
3. PayPal
2.
Klient, który
wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za
złożone zamówienie, w terminie do pięciu (5) dni roboczych, od daty złożenia
zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca i
zamówienie zostaje usunięte z systemu. W tytule płatności wystarczy podać tylko
numer składanego zamówienia. Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty,
przy uprzednim poinformowaniu o tym fakcie obsługę Sklepu.
6. REKLAMACJA
1.
Sprzedawca
ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru, w
zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy Kodeks Cywilny z dnia 23
kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z 2020 r.
poz. 1740, ze zm.).
2.
Wada fizyczna
Towaru polega na niezgodności sprzedanego Towaru z umową, co ma miejsce, gdy:
Towar nie ma
właściwości, o których Sprzedawca zapewniał Klienta; Towar nie nadaje się do
celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca
nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
3.
Wada prawna
Towaru zachodzi wówczas, gdy Towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest
obciążony prawem osoby trzeciej, gdy ograniczenie w korzystaniu lub
rozporządzeniu wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
4.
W przypadku
Konsumenta na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne
zapewnienia producenta lub podmiotu, który wprowadza Towar do obrotu, w
zakresie swojej działalności gospodarczej, lub która przedstawia się jako
producent. Sprzedawca nie ponosi jednak odpowiedzialności, gdy zapewnień tych
nie znał, ani nie mógł ich znać, albo gdy zapewnienia te nie mogły mieć wpływu
na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży, a także gdy treść tych
zapewnień została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży.
5.
Sprzedawca
odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed
upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.
6.
W przypadku
Konsumenta, gdy wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia
wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili
wydania Towaru.
7.
Jeżeli
kupującym jest Konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem
roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej
przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego.
8.
Jeżeli Towar
ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od
umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy Towar na wolny od wad
albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już
wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość
obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.
9.
Jeżeli Towar
ma wadę, Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo
usunięcia wady.
10. Konsument może, zamiast zaproponowanego przez
Sprzedawcę usunięcia wady, żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast
wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności
z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby
nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
11. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada
jest nieistotna.
12. Reklamacje dotyczące Towarów, mogą być zgłaszane:
a.
na piśmie, na
adres siedziby Sprzedawcy;
b.
pocztą
elektroniczną, na adres e-mail wskazany w potwierdzeniu złożenia Zamówienia.
13. Reklamacja powinna zawierać:
a.
dane osoby
składającej reklamację (imię i nazwisko, adres
korespondencyjny, opcjonalnie – adres e-mail i numer telefonu
kontaktowego);
b.
wskazanie
przyczyny reklamacji oraz treści żądania;
c.
numer
Zamówienia, widniejący w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia;
d.
oryginał lub
kopia dowodu zakupu (np. paragonu lub faktury) może ułatwić złożenie
reklamacji, ale nie jest niezbędny do jej złożenia.
14. Klient, realizujący uprawnienia wynikające z
rękojmi, dostarczy wadliwy Towar, na koszt Sprzedawcy, na adres: ul. Orłowicza
23 58-309 Wałbrzych.
15.
Sprzedawca
zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie czternastu (14) dni od
dnia jej otrzymania.
16.
Jeżeli
reklamacja jest uzasadniona, Sprzedawca zobowiązuje się wymienić wadliwy Towar
na wolny od wad lub usunąć wadę w terminie czternastu (14) dniu od dnia
zgłoszenie reklamacji przez Klienta.
17.
W przypadku
skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu
płatności w terminie czternastu (14) dni, od dnia otrzymania odstąpienia od
umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania
Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania.
18.
Jeżeli
Konsument zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o
obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca
nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu (14) dni, uważa się,
że żądanie to uznał za uzasadnione.
19.
Roszczenie o
usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku
(1), licząc od dnia stwierdzenia wady. W przypadku Konsumenta, bieg terminu
przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch (2) lat.
20.
Powyższe
przepisy nie wyłączają możliwości udzielenia przez Sprzedawcę gwarancji na
zakupione Towary i Usługi, co przewiduje osobny regulamin gwarancyjny.
7. PRAWO ODSTĄPIENIA
1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja
2014 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 287,
ze zm.), Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów lub Usług
zakupionych w Sklepie, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie
na piśmie, w terminie czternastu (14) dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj.
od dnia odebrania Towaru przez Konsumenta) otrzymania Usługi. Do zachowania
tego terminu przez Konsumenta wystarczy wysłanie oświadczenia, przed jego
upływem.
2. Konsument może odstąpić od umowy, składając
Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia stanowi
załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.
3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać
na adres: ul. Orłowicza 23 58-309 Wałbrzych.
4. Konsument zwróci Sprzedawcy Towar w terminie
czternastu (14) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu
wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
5. Zwrotu Towaru należy dokonywać na adres
Sprzedawcy: ul. Orłowicza 23 58-309 Wałbrzych.
6. Sprzedawca, w terminie czternastu (14) dni, od
dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi
wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia Towaru, przy
czym zwrot płatności nie nastąpi, do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub
dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania.
7. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu
takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.
8. Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru Sprzedawcy.
9. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie
przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
lub
mająca krótki termin przydatności do użycia;
w
której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym
opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na
ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało
otwarte po dostarczeniu;
w której cena lub
wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca
nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do
odstąpienia od umowy;
materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą
Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go
przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;
10.
Prawo
odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu
niż Konsument, w znaczeniu przyjętym na potrzeby niniejszego Regulaminu (patrz:
definicja „Konsumenta").
8. POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
1.
W przypadku,
gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta
rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
Internetowej platformy ODR
dostępnej pod adresem:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
2.
Niniejszy
rozdział zatytułowany „Pozasądowe rozwiązywanie sporów" nie znajduję
zastosowania wobec jednej kategorii osób, opisanych w niniejszym Regulaminie
jako Konsumenci, tzw. „Przedsiębiorców na prawach konsumenta", która
weszła w życie dla umów zawartych od 1 stycznia 2021 r. Wobec tego, dla
wszystkich umów, rozdział ten stosuje się jedynie wobec podmiotów należących do
tzw. kategorii Konsumenta sensu stricto.
9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1.
Klient,
składając zamówienia, wyraża zgodę na przetwarzanie, podanych przez niego,
danych osobowych, w celu realizacji i obsługi zamówienia, przez Sprzedawcę,
który jest jednocześnie administratorem danych osobowych, w rozumieniu art. 7
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), OJ L 119, 4.5.2016, p.
1–88.
2.
Administratorem
danych osobowych, przekazanych przez Klienta, podczas korzystania ze Sklepu,
jest Sprzedawca.
3.
Dane osobowe,
znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy, nie są przekazywane podmiotom, które
nie uczestniczą w realizacji Umowy sprzedaży.
4. Klient zgodnie, z art. 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), OJ L 119, 4.5.2016, p. 1–88 ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, może żądać ich poprawienia lub usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzanych danych osobowych.
5.
Podanie
danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych
osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta.
6.
Szczegółowe
informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatnośc
izostały zawarte w zakładce „Polityka
prywatności" na stronie Sklepu.
10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania
Umowy sprzedaży Towarów lub Usług znajdujących się na stronie Sklepu.
2. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a
Sprzedawcą.
3. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w
wersji elektronicznej na stronie internetowej Sklepu www.cars-tools.pl .
4. Aby móc korzystać z Usług Sklepu, niezbędne jest
posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu z przeglądarki
internetowej, umożliwiającej wyświetlanie stron www, jak również podanie adresu
e-mail, umożliwiającego przesłanie informacji, dotyczących realizacji
zamówienia.
5. Zakazuje się wszystkim osobom, w tym Klientom,
zamieszczania na stronie Sklepu treści bezprawnych.
6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem
stosuje się odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
7. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych
uprawnień Klienta, będącego Konsumentem, które przysługują mu na mocy
bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy
postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa,
przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
8. W razie gdyby którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu było lub miało stać się nieważne lub bezskuteczne, ważność całego Regulaminu w pozostałej części zostaje nienaruszona. W takim przypadku Strony zastąpią nieważne lub bezskuteczne postanowienie innym, które możliwie najwierniej oddaje zamierzony cel gospodarczy. Odpowiednio dotyczy to także ewentualnych luk w Regulaminie.
Załącznik 1: Formularz
odstąpienia przez Konsumenta sensu
stricto oraz Przedsiębiorcy na
prawach Konsumenta od zawartej umowy
Miasto: ___________, dnia: __________ r.
Konsument/Przedsiębiorca na prawach Konsumenta:
Imię i nazwisko: ________________
Adres: ________________
E-mail: ________________
Tel: ________________
Przedsiębiorca:
Nazwa: “Cars-Tools” Golden Mayer II Sp. z o.o.
Adres: ul. Orłowicza 23 58-309 Wałbrzych
FORMULARZ ODSTĄPIENIA PRZEZ KONSUMENTA LUB PRZEDSIĘBIORCY NA
PRAWACH
KONSUMENTA OD UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG
Niniejszym, działając na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta z
dnia 30 maja 2014 r. (tj. Dz.U. z 2020 r.
poz. 287, ze zm.), w brzmieniu:
Art. 27 ustawy o prawach konsumenta
Konsument, który zawarł umowę na
odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od
niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów
określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35. informuję o odstąpieniu od umowy, zawartej dnia
_______________ r., polegającej na:
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
W
związku z powyższym, uprzejmie proszę o zwrot następującej kwoty pieniężnej,
wynikającej z odstąpienia od umowy: ______ zł (słownie:
_________________________________),
którą należy przelać na następujący numer rachunku bankowego:
_________________________.
Z wyrazami szacunku,
__________________
(własnoręczny podpis
Konsumenta/Przedsiębiorcy na prawach konsumenta)